C. Aydınbek, "FRANSIZCA ÖĞRETMEN ADAYLARININ YABANCI DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİ KULLANIMI," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.4, pp.233-250, 2015
Aydınbek, C. 2015. FRANSIZCA ÖĞRETMEN ADAYLARININ YABANCI DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİ KULLANIMI. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.4 , 233-250.
Aydınbek, C., (2015). FRANSIZCA ÖĞRETMEN ADAYLARININ YABANCI DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİ KULLANIMI. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.4, 233-250.
Aydınbek, CANAN. "FRANSIZCA ÖĞRETMEN ADAYLARININ YABANCI DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİ KULLANIMI," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.4, 233-250, 2015
Aydınbek, CANAN. "FRANSIZCA ÖĞRETMEN ADAYLARININ YABANCI DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİ KULLANIMI." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.4, pp.233-250, 2015
Aydınbek, C. (2015) . "FRANSIZCA ÖĞRETMEN ADAYLARININ YABANCI DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİ KULLANIMI." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.4, pp.233-250.
@article{article, author={CANAN AYDINBEK}, title={FRANSIZCA ÖĞRETMEN ADAYLARININ YABANCI DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİ KULLANIMI}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2015, pages={233-250} }