C. Tokuç And E. DOĞANTAN, "Oyunlaştırmanın Marka Tercihindeki Rolü: Yemeksepeti Örneği," Anadolu Üniversitesi Mesleki Eğitim ve Uygulama Dergisi (ANAMEUD) , vol.1, no.2, pp.69-82, 2022
Tokuç, C. And DOĞANTAN, E. 2022. Oyunlaştırmanın Marka Tercihindeki Rolü: Yemeksepeti Örneği. Anadolu Üniversitesi Mesleki Eğitim ve Uygulama Dergisi (ANAMEUD) , vol.1, no.2 , 69-82.
Tokuç, C., & DOĞANTAN, E., (2022). Oyunlaştırmanın Marka Tercihindeki Rolü: Yemeksepeti Örneği. Anadolu Üniversitesi Mesleki Eğitim ve Uygulama Dergisi (ANAMEUD) , vol.1, no.2, 69-82.
Tokuç, Ceyhun, And ECE DOĞANTAN. "Oyunlaştırmanın Marka Tercihindeki Rolü: Yemeksepeti Örneği," Anadolu Üniversitesi Mesleki Eğitim ve Uygulama Dergisi (ANAMEUD) , vol.1, no.2, 69-82, 2022
Tokuç, Ceyhun And DOĞANTAN, ECE. "Oyunlaştırmanın Marka Tercihindeki Rolü: Yemeksepeti Örneği." Anadolu Üniversitesi Mesleki Eğitim ve Uygulama Dergisi (ANAMEUD) , vol.1, no.2, pp.69-82, 2022
Tokuç, C. And DOĞANTAN, E. (2022) . "Oyunlaştırmanın Marka Tercihindeki Rolü: Yemeksepeti Örneği." Anadolu Üniversitesi Mesleki Eğitim ve Uygulama Dergisi (ANAMEUD) , vol.1, no.2, pp.69-82.
@article{article, author={Ceyhun Tokuç And author={ECE DOĞANTAN}, title={Oyunlaştırmanın Marka Tercihindeki Rolü: Yemeksepeti Örneği}, journal={Anadolu Üniversitesi Mesleki Eğitim ve Uygulama Dergisi (ANAMEUD)}, year=2022, pages={69-82} }