Atıf Formatları
The relationship among academic success scores of graded foreign language courses Aşamalı yabancı dil dersleri akademik başarı puanları arasındaki ilişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. Gür And B. Eriçok, "The relationship among academic success scores of graded foreign language courses Aşamalı yabancı dil dersleri akademik başarı puanları arasındaki ilişki," Journal of Language and Linguistic Studies , vol.16, no.2, pp.809-821, 2020

Gür, R. And Eriçok, B. 2020. The relationship among academic success scores of graded foreign language courses Aşamalı yabancı dil dersleri akademik başarı puanları arasındaki ilişki. Journal of Language and Linguistic Studies , vol.16, no.2 , 809-821.

Gür, R., & Eriçok, B., (2020). The relationship among academic success scores of graded foreign language courses Aşamalı yabancı dil dersleri akademik başarı puanları arasındaki ilişki. Journal of Language and Linguistic Studies , vol.16, no.2, 809-821.

Gür, Recep, And Barış Eriçok. "The relationship among academic success scores of graded foreign language courses Aşamalı yabancı dil dersleri akademik başarı puanları arasındaki ilişki," Journal of Language and Linguistic Studies , vol.16, no.2, 809-821, 2020

Gür, Recep And Eriçok, Barış. "The relationship among academic success scores of graded foreign language courses Aşamalı yabancı dil dersleri akademik başarı puanları arasındaki ilişki." Journal of Language and Linguistic Studies , vol.16, no.2, pp.809-821, 2020

Gür, R. And Eriçok, B. (2020) . "The relationship among academic success scores of graded foreign language courses Aşamalı yabancı dil dersleri akademik başarı puanları arasındaki ilişki." Journal of Language and Linguistic Studies , vol.16, no.2, pp.809-821.

@article{article, author={Recep Gür And author={Barış Eriçok}, title={The relationship among academic success scores of graded foreign language courses Aşamalı yabancı dil dersleri akademik başarı puanları arasındaki ilişki}, journal={Journal of Language and Linguistic Studies}, year=2020, pages={809-821} }