N. Sevim Et Al. , "Menşe Ülke ve Tüketici Zenosentrizminin Satın Alma Kararlarına Etkisi," In Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , Ankara: GECE KİTAPLIĞI, 2020, pp.157-182.
Sevim, N. Et Al. Menşe Ülke ve Tüketici Zenosentrizminin Satın Alma Kararlarına Etkisi. 2020. In Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , GECE KİTAPLIĞI, Ankara, 157-182.
Sevim, N., Eroğlu Hall, E., & Najmaldın, G. S., (2020). Menşe Ülke ve Tüketici Zenosentrizminin Satın Alma Kararlarına Etkisi. Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar (pp.157-182), Ankara: GECE KİTAPLIĞI.
Sevim, Nurdan, ELİF EROĞLU HALL, And Gulhan Sabah Najmaldın. "Menşe Ülke ve Tüketici Zenosentrizminin Satın Alma Kararlarına Etkisi." In Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , 157-182. Ankara: GECE KİTAPLIĞI, 2020
Sevim, Nurdan Et Al. "Menşe Ülke ve Tüketici Zenosentrizminin Satın Alma Kararlarına Etkisi." Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , GECE KİTAPLIĞI, 2020, pp.157-182.
Sevim, N. Eroğlu Hall, E. And Najmaldın, G. S. (2020) "Menşe Ülke ve Tüketici Zenosentrizminin Satın Alma Kararlarına Etkisi", Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar . Ankara: GECE KİTAPLIĞI.
@bookchapter{bookchapter, author ={Nurdan Sevim Et Al. }, chaptertitle={Menşe Ülke ve Tüketici Zenosentrizminin Satın Alma Kararlarına Etkisi}, booktitle={ Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar }, publisher={GECE KİTAPLIĞI}, city={Ankara},year={2020} }