K. UÇAR Et Al. , "Öğretmenlerin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Metaforik Algıları," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.16, no.3, pp.1709-1726, 2021
UÇAR, K. Et Al. 2021. Öğretmenlerin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Metaforik Algıları. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.16, no.3 , 1709-1726.
UÇAR, K., UÇAR, A. S., KARABULUT, H. A., & YILMAZ, Y., (2021). Öğretmenlerin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Metaforik Algıları. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.16, no.3, 1709-1726.
UÇAR, KADRİYE Et Al. "Öğretmenlerin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Metaforik Algıları," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.16, no.3, 1709-1726, 2021
UÇAR, KADRİYE Et Al. "Öğretmenlerin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Metaforik Algıları." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.16, no.3, pp.1709-1726, 2021
UÇAR, K. Et Al. (2021) . "Öğretmenlerin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Metaforik Algıları." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.16, no.3, pp.1709-1726.
@article{article, author={KADRİYE UÇAR Et Al. }, title={Öğretmenlerin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Metaforik Algıları}, journal={TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES}, year=2021, pages={1709-1726} }