S. A. ÖZTÜRK Et Al. , "Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma," İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.1, 2019
ÖZTÜRK, S. A. Et Al. 2019. Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma. İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.1 .
ÖZTÜRK, S. A., ÖZATA, F. Z., & EROL, F., (2019). Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma. İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.1.
ÖZTÜRK, SEVGİ, FATMA ZEYNEP ÖZATA, And FUAT EROL. "Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma," İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.1, 2019
ÖZTÜRK, SEVGİ A. Et Al. "Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma." İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.1, 2019
ÖZTÜRK, S. A. ÖZATA, F. Z. And EROL, F. (2019) . "Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma." İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.1.
@article{article, author={SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK Et Al. }, title={Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019}