Atıf Formatları
Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. A. Öztürk Et Al. , "Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma," İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.1, 2019

Öztürk, S. A. Et Al. 2019. Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma. İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.1 .

Öztürk, S. A., Özata, F. Z., & Erol, F., (2019). Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma. İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.1.

Öztürk, SEVGİ, FATMA ZEYNEP ÖZATA, And Fuat Erol. "Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma," İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.1, 2019

Öztürk, SEVGİ A. Et Al. "Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma." İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.1, 2019

Öztürk, S. A. Özata, F. Z. And Erol, F. (2019) . "Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma." İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.1.

@article{article, author={SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK Et Al. }, title={Tüketici Düşmanlığının Ülke İmajı, Ürün Değerlendirme ve Yabancı Ürün Satın Alma İsteğine Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019}