G. M. Atar Et Al. , "Aşkın Metafor Hali: Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu," Global Media Journal TR Edition , vol.6, no.12, pp.411-433, 2016
Atar, G. M. Et Al. 2016. Aşkın Metafor Hali: Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu. Global Media Journal TR Edition , vol.6, no.12 , 411-433.
Atar, G. M., Şener, G., & Onay, A., (2016). Aşkın Metafor Hali: Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu. Global Media Journal TR Edition , vol.6, no.12, 411-433.
Atar, GÜNAY, Gülcan Şener, And ATILIM ONAY. "Aşkın Metafor Hali: Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu," Global Media Journal TR Edition , vol.6, no.12, 411-433, 2016
Atar, GÜNAY M. Et Al. "Aşkın Metafor Hali: Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu." Global Media Journal TR Edition , vol.6, no.12, pp.411-433, 2016
Atar, G. M. Şener, G. And Onay, A. (2016) . "Aşkın Metafor Hali: Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu." Global Media Journal TR Edition , vol.6, no.12, pp.411-433.
@article{article, author={GÜNAY MOTİF ATAR Et Al. }, title={Aşkın Metafor Hali: Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu}, journal={Global Media Journal TR Edition}, year=2016, pages={411-433} }