T. ÖZOĞUL And Ç. H. ÖZEL, "Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü Eskişehir Örneği," Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.3, pp.169-183, 2015
ÖZOĞUL, T. And ÖZEL, Ç. H. 2015. Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü Eskişehir Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.3 , 169-183.
ÖZOĞUL, T., & ÖZEL, Ç. H., (2015). Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü Eskişehir Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.3, 169-183.
ÖZOĞUL, TUĞÇE, And ÇAĞIL HALE ÖZEL. "Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü Eskişehir Örneği," Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.3, 169-183, 2015
ÖZOĞUL, TUĞÇE And ÖZEL, ÇAĞIL H. . "Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü Eskişehir Örneği." Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.3, pp.169-183, 2015
ÖZOĞUL, T. And ÖZEL, Ç. H. (2015) . "Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü Eskişehir Örneği." Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.3, pp.169-183.
@article{article, author={TUĞÇE ÖZOĞUL And author={ÇAĞIL HALE ÖZEL}, title={Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü Eskişehir Örneği}, journal={Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={169-183} }