Z. HAMAMCI And B. DUY, "Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı sosyal beceri eğitiminin üniversite öğrencilerinin yalnızlık düzeyleri ve fonksiyonel olmayan tutumları üzerindeki etkisi," Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , vol.4, no.7, pp.3-20, 2005
HAMAMCI, Z. And DUY, B. 2005. Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı sosyal beceri eğitiminin üniversite öğrencilerinin yalnızlık düzeyleri ve fonksiyonel olmayan tutumları üzerindeki etkisi. Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , vol.4, no.7 , 3-20.
HAMAMCI, Z., & DUY, B., (2005). Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı sosyal beceri eğitiminin üniversite öğrencilerinin yalnızlık düzeyleri ve fonksiyonel olmayan tutumları üzerindeki etkisi. Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , vol.4, no.7, 3-20.
HAMAMCI, ZEYNEP, And BAKİ DUY. "Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı sosyal beceri eğitiminin üniversite öğrencilerinin yalnızlık düzeyleri ve fonksiyonel olmayan tutumları üzerindeki etkisi," Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , vol.4, no.7, 3-20, 2005
HAMAMCI, ZEYNEP And DUY, BAKİ. "Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı sosyal beceri eğitiminin üniversite öğrencilerinin yalnızlık düzeyleri ve fonksiyonel olmayan tutumları üzerindeki etkisi." Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , vol.4, no.7, pp.3-20, 2005
HAMAMCI, Z. And DUY, B. (2005) . "Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı sosyal beceri eğitiminin üniversite öğrencilerinin yalnızlık düzeyleri ve fonksiyonel olmayan tutumları üzerindeki etkisi." Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , vol.4, no.7, pp.3-20.
@article{article, author={ZEYNEP HAMAMCI And author={BAKİ DUY}, title={Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı sosyal beceri eğitiminin üniversite öğrencilerinin yalnızlık düzeyleri ve fonksiyonel olmayan tutumları üzerindeki etkisi}, journal={Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi}, year=2005, pages={3-20} }