Y. Z. C. UĞURHAN, "Instagram'da Reklam Değeri ve İnanç Açısından Satın Alma Davranışının İncelenmesi," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.3, pp.1793-1819, 2021
UĞURHAN, Y. Z. C. 2021. Instagram'da Reklam Değeri ve İnanç Açısından Satın Alma Davranışının İncelenmesi. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.3 , 1793-1819.
UĞURHAN, Y. Z. C., (2021). Instagram'da Reklam Değeri ve İnanç Açısından Satın Alma Davranışının İncelenmesi. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.3, 1793-1819.
UĞURHAN, YUSUF. "Instagram'da Reklam Değeri ve İnanç Açısından Satın Alma Davranışının İncelenmesi," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.3, 1793-1819, 2021
UĞURHAN, YUSUF Z. . "Instagram'da Reklam Değeri ve İnanç Açısından Satın Alma Davranışının İncelenmesi." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.3, pp.1793-1819, 2021
UĞURHAN, Y. Z. C. (2021) . "Instagram'da Reklam Değeri ve İnanç Açısından Satın Alma Davranışının İncelenmesi." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.14, no.3, pp.1793-1819.
@article{article, author={YUSUF ZAFER CAN UĞURHAN}, title={Instagram'da Reklam Değeri ve İnanç Açısından Satın Alma Davranışının İncelenmesi}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2021, pages={1793-1819} }