Atıf Formatları
BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Dönüştürülmüş Özel Öğretim Yöntemleri Dersi Öncesi ve Sonrası Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. FİLİZ And A. A. KURT, "BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Dönüştürülmüş Özel Öğretim Yöntemleri Dersi Öncesi ve Sonrası Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi," 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium , 2016

FİLİZ, O. And KURT, A. A. 2016. BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Dönüştürülmüş Özel Öğretim Yöntemleri Dersi Öncesi ve Sonrası Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi. 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium .

FİLİZ, O., & KURT, A. A., (2016). BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Dönüştürülmüş Özel Öğretim Yöntemleri Dersi Öncesi ve Sonrası Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi . 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium

FİLİZ, OZAN, And ADİLE AŞKIM KURT. "BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Dönüştürülmüş Özel Öğretim Yöntemleri Dersi Öncesi ve Sonrası Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi," 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 2016

FİLİZ, OZAN And KURT, ADİLE A. . "BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Dönüştürülmüş Özel Öğretim Yöntemleri Dersi Öncesi ve Sonrası Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi." 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium , 2016

FİLİZ, O. And KURT, A. A. (2016) . "BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Dönüştürülmüş Özel Öğretim Yöntemleri Dersi Öncesi ve Sonrası Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi." 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium .

@conferencepaper{conferencepaper, author={OZAN FİLİZ And author={ADİLE AŞKIM KURT}, title={BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Dönüştürülmüş Özel Öğretim Yöntemleri Dersi Öncesi ve Sonrası Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi}, congress name={10th International Computer & Instructional Technologies Symposium}, city={}, country={}, year={2016}}