Atıf Formatları
Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ODLUYURT Et Al. , "Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması," Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE) , vol.7, no.2, 2015

ODLUYURT, S. Et Al. 2015. Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması. Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE) , vol.7, no.2 .

ODLUYURT, S., DEĞİRMENCİ, H. D., ADALIOĞLU, İ., & KAPAN, A., (2015). Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması. Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE) , vol.7, no.2.

ODLUYURT, SERHAT Et Al. "Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması," Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE) , vol.7, no.2, 2015

ODLUYURT, SERHAT Et Al. "Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması." Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE) , vol.7, no.2, 2015

ODLUYURT, S. Et Al. (2015) . "Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması." Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE) , vol.7, no.2.

@article{article, author={SERHAT ODLUYURT Et Al. }, title={Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması}, journal={Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE)}, year=2015}