S. ODLUYURT Et Al. , "Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması," Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE) , vol.7, no.2, 2015
ODLUYURT, S. Et Al. 2015. Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması. Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE) , vol.7, no.2 .
ODLUYURT, S., DEĞİRMENCİ, H. D., ADALIOĞLU, İ., & KAPAN, A., (2015). Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması. Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE) , vol.7, no.2.
ODLUYURT, SERHAT Et Al. "Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması," Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE) , vol.7, no.2, 2015
ODLUYURT, SERHAT Et Al. "Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması." Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE) , vol.7, no.2, 2015
ODLUYURT, S. Et Al. (2015) . "Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması." Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE) , vol.7, no.2.
@article{article, author={SERHAT ODLUYURT Et Al. }, title={Otizmli Çocuklara Doğrudan ve Video Modelle Birlikte Sunulan PECS Uygulamasının Etkililiklerinin Karşılaştırılması}, journal={Uluslararası Erken Çocukluk Özel Eğitim Dergisi (INT-JECSE)}, year=2015}