D. BAL And S. BAYÇU, "GÖZ İZLEME YÖNTEMİ: HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BAĞLAMINDA GENEL BİR BAKIŞ," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, pp.286-305, 2021
BAL, D. And BAYÇU, S. 2021. GÖZ İZLEME YÖNTEMİ: HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BAĞLAMINDA GENEL BİR BAKIŞ. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2 , 286-305.
BAL, D., & BAYÇU, S., (2021). GÖZ İZLEME YÖNTEMİ: HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BAĞLAMINDA GENEL BİR BAKIŞ. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, 286-305.
BAL, DÖNDÜ, And SEVİL BAYÇU. "GÖZ İZLEME YÖNTEMİ: HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BAĞLAMINDA GENEL BİR BAKIŞ," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, 286-305, 2021
BAL, DÖNDÜ And BAYÇU, SEVİL. "GÖZ İZLEME YÖNTEMİ: HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BAĞLAMINDA GENEL BİR BAKIŞ." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, pp.286-305, 2021
BAL, D. And BAYÇU, S. (2021) . "GÖZ İZLEME YÖNTEMİ: HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BAĞLAMINDA GENEL BİR BAKIŞ." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.2, pp.286-305.
@article{article, author={DÖNDÜ BAL And author={SEVİL BAYÇU}, title={GÖZ İZLEME YÖNTEMİ: HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BAĞLAMINDA GENEL BİR BAKIŞ}, journal={İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2021, pages={286-305} }