Atıf Formatları
Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. GÜNDOĞAN And M. GÜVEN, "Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.283-297, 2014

GÜNDOĞAN, A. And GÜVEN, M. 2014. Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22 , 283-297.

GÜNDOĞAN, A., & GÜVEN, M., (2014). Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, 283-297.

GÜNDOĞAN, ASLI, And MERAL GÜVEN. "Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, 283-297, 2014

GÜNDOĞAN, ASLI And GÜVEN, MERAL. "Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.283-297, 2014

GÜNDOĞAN, A. And GÜVEN, M. (2014) . "Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.283-297.

@article{article, author={ASLI GÜNDOĞAN And author={MERAL GÜVEN}, title={Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması}, journal={Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={283-297} }