A. ARICI Et Al. , "Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları," İleti-ş-im , no.30, pp.91-115, 2019
ARICI, A. Et Al. 2019. Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları. İleti-ş-im , no.30 , 91-115.
ARICI, A., KILINÇ, Ö., & BAYÇU, S., (2019). Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları. İleti-ş-im , no.30, 91-115.
ARICI, ALİ, ÖZGÜR KILINÇ, And SEVİL BAYÇU. "Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları," İleti-ş-im , no.30, 91-115, 2019
ARICI, ALİ Et Al. "Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları." İleti-ş-im , no.30, pp.91-115, 2019
ARICI, A. KILINÇ, Ö. And BAYÇU, S. (2019) . "Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları." İleti-ş-im , no.30, pp.91-115.
@article{article, author={ALİ ARICI Et Al. }, title={Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları}, journal={İleti-ş-im}, year=2019, pages={91-115} }