A. ERSOY, "İlköğretimde değer kazanımlarının incelenmesinde kariaktür kullanımı Dayanışma değeri," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, pp.79-103, 2010
ERSOY, A. 2010. İlköğretimde değer kazanımlarının incelenmesinde kariaktür kullanımı Dayanışma değeri. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2 , 79-103.
ERSOY, A., (2010). İlköğretimde değer kazanımlarının incelenmesinde kariaktür kullanımı Dayanışma değeri. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, 79-103.
ERSOY, ALİ. "İlköğretimde değer kazanımlarının incelenmesinde kariaktür kullanımı Dayanışma değeri," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, 79-103, 2010
ERSOY, ALİ. "İlköğretimde değer kazanımlarının incelenmesinde kariaktür kullanımı Dayanışma değeri." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, pp.79-103, 2010
ERSOY, A. (2010) . "İlköğretimde değer kazanımlarının incelenmesinde kariaktür kullanımı Dayanışma değeri." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, pp.79-103.
@article{article, author={ALİ ERSOY}, title={İlköğretimde değer kazanımlarının incelenmesinde kariaktür kullanımı Dayanışma değeri}, journal={Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={79-103} }