Atıf Formatları
İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Tanımlama Yapma Stratejisinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. KARASU Et Al. , "İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Tanımlama Yapma Stratejisinin İncelenmesi," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.1, no.2, pp.19-41, 2012

KARASU, G. Et Al. 2012. İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Tanımlama Yapma Stratejisinin İncelenmesi. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.1, no.2 , 19-41.

KARASU, G., GİRGİN, Ü., UZUNER, Y., & KAYA, Z., (2012). İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Tanımlama Yapma Stratejisinin İncelenmesi. Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.1, no.2, 19-41.

KARASU, GÜZİN Et Al. "İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Tanımlama Yapma Stratejisinin İncelenmesi," Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.1, no.2, 19-41, 2012

KARASU, GÜZİN K. Et Al. "İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Tanımlama Yapma Stratejisinin İncelenmesi." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.1, no.2, pp.19-41, 2012

KARASU, G. Et Al. (2012) . "İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Tanımlama Yapma Stratejisinin İncelenmesi." Anadolu Journal of Educational Sciences International , vol.1, no.2, pp.19-41.

@article{article, author={GÜZİN KARASU SİVAS Et Al. }, title={İşitme Engelli Üniversite Öğrencilerine Uygulanan Tanımlama Yapma Stratejisinin İncelenmesi}, journal={Anadolu Journal of Educational Sciences International }, year=2012, pages={19-41} }