Atıf Formatları
Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri Dersinin İşlevselliği: Lisansüstü Öğrencilerinin Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. GÖKÇE And E. KAPTAN, "Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri Dersinin İşlevselliği: Lisansüstü Öğrencilerinin Görüşleri," Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI , Eskişehir, Turkey, 2017

GÖKÇE, N. And KAPTAN, E. 2017. Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri Dersinin İşlevselliği: Lisansüstü Öğrencilerinin Görüşleri. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI , (Eskişehir, Turkey).

GÖKÇE, N., & KAPTAN, E., (2017). Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri Dersinin İşlevselliği: Lisansüstü Öğrencilerinin Görüşleri . Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, Eskişehir, Turkey

GÖKÇE, NAZLI, And ESRA KAPTAN. "Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri Dersinin İşlevselliği: Lisansüstü Öğrencilerinin Görüşleri," Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, Eskişehir, Turkey, 2017

GÖKÇE, NAZLI And KAPTAN, ESRA. "Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri Dersinin İşlevselliği: Lisansüstü Öğrencilerinin Görüşleri." Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI , Eskişehir, Turkey, 2017

GÖKÇE, N. And KAPTAN, E. (2017) . "Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri Dersinin İşlevselliği: Lisansüstü Öğrencilerinin Görüşleri." Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI , Eskişehir, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={NAZLI GÖKÇE And author={ESRA KAPTAN}, title={Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri Dersinin İşlevselliği: Lisansüstü Öğrencilerinin Görüşleri}, congress name={Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2017}}