Atıf Formatları
Alternatif Değerlendirme Aracı Olarak Öğrenci Günlüklerinden Yararlanma: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. TÜRE, "Alternatif Değerlendirme Aracı Olarak Öğrenci Günlüklerinden Yararlanma: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimleri," 4. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , 2020

TÜRE, H. 2020. Alternatif Değerlendirme Aracı Olarak Öğrenci Günlüklerinden Yararlanma: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimleri. 4. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu .

TÜRE, H., (2020). Alternatif Değerlendirme Aracı Olarak Öğrenci Günlüklerinden Yararlanma: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimleri . 4. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu

TÜRE, HATİCE. "Alternatif Değerlendirme Aracı Olarak Öğrenci Günlüklerinden Yararlanma: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimleri," 4. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 2020

TÜRE, HATİCE. "Alternatif Değerlendirme Aracı Olarak Öğrenci Günlüklerinden Yararlanma: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimleri." 4. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , 2020

TÜRE, H. (2020) . "Alternatif Değerlendirme Aracı Olarak Öğrenci Günlüklerinden Yararlanma: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimleri." 4. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu .

@conferencepaper{conferencepaper, author={HATİCE TÜRE}, title={Alternatif Değerlendirme Aracı Olarak Öğrenci Günlüklerinden Yararlanma: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Deneyimleri}, congress name={4. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2020}}