F. Çiray And B. ERİŞTİ, "Effect of interdisciplinary analogy based teaching on the science and technology course learning levels of primary students with different academic achievements Disiplinlerarasi{dotless} analoji tabanli{dotless} öǧretimin farkli{dotless} düzeylerde akademik başari{dotless}li{dotless} i̇lköǧretim öǧrencilerinin fen ve teknoloji dersi öǧrenme düzeyleri üzerindeki etkisi," Elementary Education Online , vol.13, no.3, pp.1049-1064, 2014
Çiray, F. And ERİŞTİ, B. 2014. Effect of interdisciplinary analogy based teaching on the science and technology course learning levels of primary students with different academic achievements Disiplinlerarasi{dotless} analoji tabanli{dotless} öǧretimin farkli{dotless} düzeylerde akademik başari{dotless}li{dotless} i̇lköǧretim öǧrencilerinin fen ve teknoloji dersi öǧrenme düzeyleri üzerindeki etkisi. Elementary Education Online , vol.13, no.3 , 1049-1064.
Çiray, F., & ERİŞTİ, B., (2014). Effect of interdisciplinary analogy based teaching on the science and technology course learning levels of primary students with different academic achievements Disiplinlerarasi{dotless} analoji tabanli{dotless} öǧretimin farkli{dotless} düzeylerde akademik başari{dotless}li{dotless} i̇lköǧretim öǧrencilerinin fen ve teknoloji dersi öǧrenme düzeyleri üzerindeki etkisi. Elementary Education Online , vol.13, no.3, 1049-1064.
Çiray, Funda, And BAHADIR ERİŞTİ. "Effect of interdisciplinary analogy based teaching on the science and technology course learning levels of primary students with different academic achievements Disiplinlerarasi{dotless} analoji tabanli{dotless} öǧretimin farkli{dotless} düzeylerde akademik başari{dotless}li{dotless} i̇lköǧretim öǧrencilerinin fen ve teknoloji dersi öǧrenme düzeyleri üzerindeki etkisi," Elementary Education Online , vol.13, no.3, 1049-1064, 2014
Çiray, Funda And ERİŞTİ, BAHADIR. "Effect of interdisciplinary analogy based teaching on the science and technology course learning levels of primary students with different academic achievements Disiplinlerarasi{dotless} analoji tabanli{dotless} öǧretimin farkli{dotless} düzeylerde akademik başari{dotless}li{dotless} i̇lköǧretim öǧrencilerinin fen ve teknoloji dersi öǧrenme düzeyleri üzerindeki etkisi." Elementary Education Online , vol.13, no.3, pp.1049-1064, 2014
Çiray, F. And ERİŞTİ, B. (2014) . "Effect of interdisciplinary analogy based teaching on the science and technology course learning levels of primary students with different academic achievements Disiplinlerarasi{dotless} analoji tabanli{dotless} öǧretimin farkli{dotless} düzeylerde akademik başari{dotless}li{dotless} i̇lköǧretim öǧrencilerinin fen ve teknoloji dersi öǧrenme düzeyleri üzerindeki etkisi." Elementary Education Online , vol.13, no.3, pp.1049-1064.
@article{article, author={Funda Çiray And author={BAHADIR ERİŞTİ}, title={Effect of interdisciplinary analogy based teaching on the science and technology course learning levels of primary students with different academic achievements Disiplinlerarasi{dotless} analoji tabanli{dotless} öǧretimin farkli{dotless} düzeylerde akademik başari{dotless}li{dotless} i̇lköǧretim öǧrencilerinin fen ve teknoloji dersi öǧrenme düzeyleri üzerindeki etkisi}, journal={Elementary Education Online}, year=2014, pages={1049-1064} }