G. BOZKUŞ GENÇ And Ş. YÜCESOY ÖZKAN, "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Soru Sorma Yoluyla İletişim Başlatmanın Kazandırılmasında Temel Tepki Öğretiminin Etkileri," 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Turkey, 2016
BOZKUŞ GENÇ, G. And YÜCESOY ÖZKAN, Ş. 2016. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Soru Sorma Yoluyla İletişim Başlatmanın Kazandırılmasında Temel Tepki Öğretiminin Etkileri. 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Eskişehir, Turkey).
BOZKUŞ GENÇ, G., & YÜCESOY ÖZKAN, Ş., (2016). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Soru Sorma Yoluyla İletişim Başlatmanın Kazandırılmasında Temel Tepki Öğretiminin Etkileri . 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey
BOZKUŞ GENÇ, GÜLDEN, And ŞERİFE YÜCESOY ÖZKAN. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Soru Sorma Yoluyla İletişim Başlatmanın Kazandırılmasında Temel Tepki Öğretiminin Etkileri," 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2016
BOZKUŞ GENÇ, GÜLDEN B. And YÜCESOY ÖZKAN, ŞERİFE Y. . "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Soru Sorma Yoluyla İletişim Başlatmanın Kazandırılmasında Temel Tepki Öğretiminin Etkileri." 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Turkey, 2016
BOZKUŞ GENÇ, G. And YÜCESOY ÖZKAN, Ş. (2016) . "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Soru Sorma Yoluyla İletişim Başlatmanın Kazandırılmasında Temel Tepki Öğretiminin Etkileri." 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLDEN BOZKUŞ GENÇ And author={ŞERİFE YÜCESOY ÖZKAN}, title={Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Soru Sorma Yoluyla İletişim Başlatmanın Kazandırılmasında Temel Tepki Öğretiminin Etkileri}, congress name={26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2016}}