Atıf Formatları
Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeyleri ileKişilik Özellikleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Şahan And E. CEYHAN, "Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeyleri ileKişilik Özellikleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi," Anadolu Journal of Educational Sciences Internetional (AJESI) , vol.9, no.2, pp.818-851, 2019

Şahan, M. And CEYHAN, E. 2019. Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeyleri ileKişilik Özellikleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. Anadolu Journal of Educational Sciences Internetional (AJESI) , vol.9, no.2 , 818-851.

Şahan, M., & CEYHAN, E., (2019). Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeyleri ileKişilik Özellikleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. Anadolu Journal of Educational Sciences Internetional (AJESI) , vol.9, no.2, 818-851.

Şahan, Mehmet, And ESRA CEYHAN. "Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeyleri ileKişilik Özellikleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi," Anadolu Journal of Educational Sciences Internetional (AJESI) , vol.9, no.2, 818-851, 2019

Şahan, Mehmet And CEYHAN, ESRA. "Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeyleri ileKişilik Özellikleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi." Anadolu Journal of Educational Sciences Internetional (AJESI) , vol.9, no.2, pp.818-851, 2019

Şahan, M. And CEYHAN, E. (2019) . "Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeyleri ileKişilik Özellikleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi." Anadolu Journal of Educational Sciences Internetional (AJESI) , vol.9, no.2, pp.818-851.

@article{article, author={Mehmet Şahan And author={ESRA CEYHAN}, title={Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeyleri ileKişilik Özellikleri ve Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi}, journal={Anadolu Journal of Educational Sciences Internetional (AJESI)}, year=2019, pages={818-851} }