Atıf Formatları
Üstün zekâlı öğrencilerin bakış açısıyla üstün zekâ etiketinin öğrencilerin çeşitli algıları üzerindeki etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. ÖPENGİN And U. SAK, "Üstün zekâlı öğrencilerin bakış açısıyla üstün zekâ etiketinin öğrencilerin çeşitli algıları üzerindeki etkileri," Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi , vol.2, pp.37-59, 2012

ÖPENGİN, E. And SAK, U. 2012. Üstün zekâlı öğrencilerin bakış açısıyla üstün zekâ etiketinin öğrencilerin çeşitli algıları üzerindeki etkileri. Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi , vol.2 , 37-59.

ÖPENGİN, E., & SAK, U., (2012). Üstün zekâlı öğrencilerin bakış açısıyla üstün zekâ etiketinin öğrencilerin çeşitli algıları üzerindeki etkileri. Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi , vol.2, 37-59.

ÖPENGİN, ERCAN, And UĞUR SAK. "Üstün zekâlı öğrencilerin bakış açısıyla üstün zekâ etiketinin öğrencilerin çeşitli algıları üzerindeki etkileri," Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi , vol.2, 37-59, 2012

ÖPENGİN, ERCAN And SAK, UĞUR. "Üstün zekâlı öğrencilerin bakış açısıyla üstün zekâ etiketinin öğrencilerin çeşitli algıları üzerindeki etkileri." Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi , vol.2, pp.37-59, 2012

ÖPENGİN, E. And SAK, U. (2012) . "Üstün zekâlı öğrencilerin bakış açısıyla üstün zekâ etiketinin öğrencilerin çeşitli algıları üzerindeki etkileri." Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi , vol.2, pp.37-59.

@article{article, author={ERCAN ÖPENGİN And author={UĞUR SAK}, title={Üstün zekâlı öğrencilerin bakış açısıyla üstün zekâ etiketinin öğrencilerin çeşitli algıları üzerindeki etkileri}, journal={Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi}, year=2012, pages={37-59} }