M. OYMAN And S. ÖZER, "Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık (ortam reklamcılığı): Basılı dergi reklamı ile ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.4, pp.173-192, 2018
OYMAN, M. And ÖZER, S. 2018. Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık (ortam reklamcılığı): Basılı dergi reklamı ile ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.4 , 173-192.
OYMAN, M., & ÖZER, S., (2018). Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık (ortam reklamcılığı): Basılı dergi reklamı ile ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.4, 173-192.
OYMAN, MİNE, And SERHAT ÖZER. "Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık (ortam reklamcılığı): Basılı dergi reklamı ile ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.4, 173-192, 2018
OYMAN, MİNE And ÖZER, SERHAT. "Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık (ortam reklamcılığı): Basılı dergi reklamı ile ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.4, pp.173-192, 2018
OYMAN, M. And ÖZER, S. (2018) . "Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık (ortam reklamcılığı): Basılı dergi reklamı ile ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.4, pp.173-192.
@article{article, author={MİNE OYMAN And author={SERHAT ÖZER}, title={Bir gerilla pazarlama uygulaması olarak ambient reklamcılık (ortam reklamcılığı): Basılı dergi reklamı ile ambient reklamın etkililik açısından karşılaştırılması}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={173-192} }