R. A. Yılmaz, "Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.1, pp.587-607, 2007
Yılmaz, R. A. 2007. Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.1 , 587-607.
Yılmaz, R. A., (2007). Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.1, 587-607.
Yılmaz, RASİME. "Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.1, 587-607, 2007
Yılmaz, RASİME A. . "Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.1, pp.587-607, 2007
Yılmaz, R. A. (2007) . "Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.1, pp.587-607.
@article{article, author={RASİME AYHAN YILMAZ}, title={Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2007, pages={587-607} }