Citation Formats
Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. A. YILMAZ, "Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2007

YILMAZ, R. A. 2007. Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .

YILMAZ, R. A., (2007). Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .

YILMAZ, RASİME. "Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2007

YILMAZ, RASİME A. . "Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2007

YILMAZ, R. A. (2007) . "Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .

@article{article, author={RASİME AYHAN YILMAZ}, title={Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2007}