R. A. YILMAZ, "Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2007
YILMAZ, R. A. 2007. Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .
YILMAZ, R. A., (2007). Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .
YILMAZ, RASİME. "Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2007
YILMAZ, RASİME A. . "Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2007
YILMAZ, R. A. (2007) . "Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .
@article{article, author={RASİME AYHAN YILMAZ}, title={Marka Farkındalığı Oluşturmada Sponsorluk ve Rolü: Eskişehir Sinema Günleri’xxne Yönelik Bir Değerlendirme}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2007}