Atıf Formatları
Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce sözcük öğretimi üzerindeki etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

I. YALÇIN And N. AKMANOĞLU, "Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce sözcük öğretimi üzerindeki etkileri," 20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2010

YALÇIN, I. And AKMANOĞLU, N. 2010. Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce sözcük öğretimi üzerindeki etkileri. 20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Turkey).

YALÇIN, I., & AKMANOĞLU, N., (2010). Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce sözcük öğretimi üzerindeki etkileri . 20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey

YALÇIN, IŞIL, And NURGÜL AKMANOĞLU. "Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce sözcük öğretimi üzerindeki etkileri," 20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 2010

YALÇIN, IŞIL And AKMANOĞLU, NURGÜL. "Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce sözcük öğretimi üzerindeki etkileri." 20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2010

YALÇIN, I. And AKMANOĞLU, N. (2010) . "Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce sözcük öğretimi üzerindeki etkileri." 20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={IŞIL YALÇIN And author={NURGÜL AKMANOĞLU}, title={Eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin otistik bir çocuğa İngilizce sözcük öğretimi üzerindeki etkileri}, congress name={20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2010}}