Atıf Formatları
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK İÇEREN REKLAMLARDA FORMAT FARKLILIKLARININ HATIRLAMAYA OLAN ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. COŞKUN And N. S. SEVER, "ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK İÇEREN REKLAMLARDA FORMAT FARKLILIKLARININ HATIRLAMAYA OLAN ETKİSİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, pp.585-608, 2019

COŞKUN, E. And SEVER, N. S. 2019. ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK İÇEREN REKLAMLARDA FORMAT FARKLILIKLARININ HATIRLAMAYA OLAN ETKİSİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2 , 585-608.

COŞKUN, E., & SEVER, N. S., (2019). ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK İÇEREN REKLAMLARDA FORMAT FARKLILIKLARININ HATIRLAMAYA OLAN ETKİSİ. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, 585-608.

COŞKUN, ENGİN, And NECİP SERDAR SEVER. "ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK İÇEREN REKLAMLARDA FORMAT FARKLILIKLARININ HATIRLAMAYA OLAN ETKİSİ," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, 585-608, 2019

COŞKUN, ENGİN And SEVER, NECİP S. . "ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK İÇEREN REKLAMLARDA FORMAT FARKLILIKLARININ HATIRLAMAYA OLAN ETKİSİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, pp.585-608, 2019

COŞKUN, E. And SEVER, N. S. (2019) . "ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK İÇEREN REKLAMLARDA FORMAT FARKLILIKLARININ HATIRLAMAYA OLAN ETKİSİ." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, pp.585-608.

@article{article, author={ENGİN COŞKUN And author={NECİP SERDAR SEVER}, title={ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK İÇEREN REKLAMLARDA FORMAT FARKLILIKLARININ HATIRLAMAYA OLAN ETKİSİ}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2019, pages={585-608} }