Atıf Formatları
İlkokul 4. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitabının kaynaştırma/bütünleştirme ortamındaki işitme kayıplı öğrencilerin kullanımı açısından incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Akay, "İlkokul 4. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitabının kaynaştırma/bütünleştirme ortamındaki işitme kayıplı öğrencilerin kullanımı açısından incelenmesi," Ulusal Eğitim Dergisi , vol.3, no.5, pp.724-741, 2023

Akay, E. 2023. İlkokul 4. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitabının kaynaştırma/bütünleştirme ortamındaki işitme kayıplı öğrencilerin kullanımı açısından incelenmesi. Ulusal Eğitim Dergisi , vol.3, no.5 , 724-741.

Akay, E., (2023). İlkokul 4. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitabının kaynaştırma/bütünleştirme ortamındaki işitme kayıplı öğrencilerin kullanımı açısından incelenmesi. Ulusal Eğitim Dergisi , vol.3, no.5, 724-741.

Akay, ELİF. "İlkokul 4. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitabının kaynaştırma/bütünleştirme ortamındaki işitme kayıplı öğrencilerin kullanımı açısından incelenmesi," Ulusal Eğitim Dergisi , vol.3, no.5, 724-741, 2023

Akay, ELİF. "İlkokul 4. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitabının kaynaştırma/bütünleştirme ortamındaki işitme kayıplı öğrencilerin kullanımı açısından incelenmesi." Ulusal Eğitim Dergisi , vol.3, no.5, pp.724-741, 2023

Akay, E. (2023) . "İlkokul 4. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitabının kaynaştırma/bütünleştirme ortamındaki işitme kayıplı öğrencilerin kullanımı açısından incelenmesi." Ulusal Eğitim Dergisi , vol.3, no.5, pp.724-741.

@article{article, author={ELİF AKAY}, title={İlkokul 4. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitabının kaynaştırma/bütünleştirme ortamındaki işitme kayıplı öğrencilerin kullanımı açısından incelenmesi}, journal={Ulusal Eğitim Dergisi}, year=2023, pages={724-741} }