H. YILMAZ And P. ŞENEL, "Televizyonda Yayınlanan Gastronomi Konulu Gezi Programlarının Davranışsal Tatma Niyetine Etkisi," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.38, pp.343-358, 2017
YILMAZ, H. And ŞENEL, P. 2017. Televizyonda Yayınlanan Gastronomi Konulu Gezi Programlarının Davranışsal Tatma Niyetine Etkisi. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.38 , 343-358.
YILMAZ, H., & ŞENEL, P., (2017). Televizyonda Yayınlanan Gastronomi Konulu Gezi Programlarının Davranışsal Tatma Niyetine Etkisi. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.38, 343-358.
YILMAZ, HAKAN, And PINAR ŞENEL. "Televizyonda Yayınlanan Gastronomi Konulu Gezi Programlarının Davranışsal Tatma Niyetine Etkisi," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.38, 343-358, 2017
YILMAZ, HAKAN And ŞENEL, PINAR. "Televizyonda Yayınlanan Gastronomi Konulu Gezi Programlarının Davranışsal Tatma Niyetine Etkisi." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.38, pp.343-358, 2017
YILMAZ, H. And ŞENEL, P. (2017) . "Televizyonda Yayınlanan Gastronomi Konulu Gezi Programlarının Davranışsal Tatma Niyetine Etkisi." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.38, pp.343-358.
@article{article, author={HAKAN YILMAZ And author={PINAR ŞENEL}, title={Televizyonda Yayınlanan Gastronomi Konulu Gezi Programlarının Davranışsal Tatma Niyetine Etkisi}, journal={Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={343-358} }