H. K. SUHER And N. B. İSPİR, "Televizyon ve Gazetede Reklamdan Kaçınmayı Etkileyen Değişkenler," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.6, no.2, pp.5-23, 2010
SUHER, H. K. And İSPİR, N. B. 2010. Televizyon ve Gazetede Reklamdan Kaçınmayı Etkileyen Değişkenler. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.6, no.2 , 5-23.
SUHER, H. K., & İSPİR, N. B., (2010). Televizyon ve Gazetede Reklamdan Kaçınmayı Etkileyen Değişkenler. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.6, no.2, 5-23.
SUHER, HASAN, And NEVZAT BİLGE İSPİR. "Televizyon ve Gazetede Reklamdan Kaçınmayı Etkileyen Değişkenler," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.6, no.2, 5-23, 2010
SUHER, HASAN K. And İSPİR, NEVZAT B. . "Televizyon ve Gazetede Reklamdan Kaçınmayı Etkileyen Değişkenler." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.6, no.2, pp.5-23, 2010
SUHER, H. K. And İSPİR, N. B. (2010) . "Televizyon ve Gazetede Reklamdan Kaçınmayı Etkileyen Değişkenler." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.6, no.2, pp.5-23.
@article{article, author={HASAN KEMAL SUHER And author={NEVZAT BİLGE İSPİR}, title={Televizyon ve Gazetede Reklamdan Kaçınmayı Etkileyen Değişkenler}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2010, pages={5-23} }