O. İZMİR Et Al. , "Antecedents of Country-of-Origin Image and Its Effect on Behavioral Intentions," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.189-234, 2022
İZMİR, O. Et Al. 2022. Antecedents of Country-of-Origin Image and Its Effect on Behavioral Intentions. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1 , 189-234.
İZMİR, O., SEVİM, N., & EROĞLU HALL, E., (2022). Antecedents of Country-of-Origin Image and Its Effect on Behavioral Intentions. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, 189-234.
İZMİR, ONUR, NURDAN SEVİM, And ELİF EROĞLU HALL. "Antecedents of Country-of-Origin Image and Its Effect on Behavioral Intentions," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, 189-234, 2022
İZMİR, ONUR Et Al. "Antecedents of Country-of-Origin Image and Its Effect on Behavioral Intentions." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.189-234, 2022
İZMİR, O. SEVİM, N. And EROĞLU HALL, E. (2022) . "Antecedents of Country-of-Origin Image and Its Effect on Behavioral Intentions." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.189-234.
@article{article, author={ONUR İZMİR Et Al. }, title={Antecedents of Country-of-Origin Image and Its Effect on Behavioral Intentions}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={189-234} }