M. GÜLTEKİN And D. BURAK, "4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom veRevize Bloom Taksonomilerine Göre İncelenmesi," Kilis Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.19, pp.121-140, 2019
GÜLTEKİN, M. And BURAK, D. 2019. 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom veRevize Bloom Taksonomilerine Göre İncelenmesi. Kilis Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.19 , 121-140.
GÜLTEKİN, M., & BURAK, D., (2019). 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom veRevize Bloom Taksonomilerine Göre İncelenmesi. Kilis Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.19, 121-140.
GÜLTEKİN, MEHMET, And DURMUŞ BURAK. "4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom veRevize Bloom Taksonomilerine Göre İncelenmesi," Kilis Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.19, 121-140, 2019
GÜLTEKİN, MEHMET And BURAK, DURMUŞ. "4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom veRevize Bloom Taksonomilerine Göre İncelenmesi." Kilis Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.19, pp.121-140, 2019
GÜLTEKİN, M. And BURAK, D. (2019) . "4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom veRevize Bloom Taksonomilerine Göre İncelenmesi." Kilis Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.19, pp.121-140.
@article{article, author={MEHMET GÜLTEKİN And author={DURMUŞ BURAK}, title={4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom veRevize Bloom Taksonomilerine Göre İncelenmesi}, journal={Kilis Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={121-140} }