E. E. Başar, "Hangi Ürün Kategorisi Tüketicilerin Perakendeci Mağaza Tercihlerinde En Büyük Etkiye Sahip? Lider Ürün Yaklaşımı," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.32, no.2, pp.335-349, 2018
Başar, E. E. 2018. Hangi Ürün Kategorisi Tüketicilerin Perakendeci Mağaza Tercihlerinde En Büyük Etkiye Sahip? Lider Ürün Yaklaşımı. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.32, no.2 , 335-349.
Başar, E. E., (2018). Hangi Ürün Kategorisi Tüketicilerin Perakendeci Mağaza Tercihlerinde En Büyük Etkiye Sahip? Lider Ürün Yaklaşımı. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.32, no.2, 335-349.
Başar, ENES. "Hangi Ürün Kategorisi Tüketicilerin Perakendeci Mağaza Tercihlerinde En Büyük Etkiye Sahip? Lider Ürün Yaklaşımı," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.32, no.2, 335-349, 2018
Başar, ENES E. . "Hangi Ürün Kategorisi Tüketicilerin Perakendeci Mağaza Tercihlerinde En Büyük Etkiye Sahip? Lider Ürün Yaklaşımı." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.32, no.2, pp.335-349, 2018
Başar, E. E. (2018) . "Hangi Ürün Kategorisi Tüketicilerin Perakendeci Mağaza Tercihlerinde En Büyük Etkiye Sahip? Lider Ürün Yaklaşımı." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.32, no.2, pp.335-349.
@article{article, author={ENES EMRE BAŞAR}, title={Hangi Ürün Kategorisi Tüketicilerin Perakendeci Mağaza Tercihlerinde En Büyük Etkiye Sahip? Lider Ürün Yaklaşımı}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={335-349} }