S. DOĞAN And B. Z. ERDOĞAN, "Özdeşleşmenin Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ünlü-Ürün Uyumunun Ilımlaştırıcı Rolü," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, pp.603-624, 2020
DOĞAN, S. And ERDOĞAN, B. Z. 2020. Özdeşleşmenin Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ünlü-Ürün Uyumunun Ilımlaştırıcı Rolü. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.2 , 603-624.
DOĞAN, S., & ERDOĞAN, B. Z., (2020). Özdeşleşmenin Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ünlü-Ürün Uyumunun Ilımlaştırıcı Rolü. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, 603-624.
DOĞAN, SEMRA, And BAYRAM ZAFER ERDOĞAN. "Özdeşleşmenin Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ünlü-Ürün Uyumunun Ilımlaştırıcı Rolü," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, 603-624, 2020
DOĞAN, SEMRA And ERDOĞAN, BAYRAM Z. . "Özdeşleşmenin Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ünlü-Ürün Uyumunun Ilımlaştırıcı Rolü." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, pp.603-624, 2020
DOĞAN, S. And ERDOĞAN, B. Z. (2020) . "Özdeşleşmenin Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ünlü-Ürün Uyumunun Ilımlaştırıcı Rolü." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, pp.603-624.
@article{article, author={SEMRA DOĞAN And author={BAYRAM ZAFER ERDOĞAN}, title={Özdeşleşmenin Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ünlü-Ürün Uyumunun Ilımlaştırıcı Rolü}, journal={Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={603-624} }