E. EROĞLU And D. TAŞCI, "Kurumsal iletişim kalitesinin oluşmasında yöneticilerin geribildirim verme becerilerinin etkisi," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.2, pp.26-34, 2008
EROĞLU, E. And TAŞCI, D. 2008. Kurumsal iletişim kalitesinin oluşmasında yöneticilerin geribildirim verme becerilerinin etkisi. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.2 , 26-34.
EROĞLU, E., & TAŞCI, D., (2008). Kurumsal iletişim kalitesinin oluşmasında yöneticilerin geribildirim verme becerilerinin etkisi. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.2, 26-34.
EROĞLU, ERHAN, And DENİZ TAŞCI. "Kurumsal iletişim kalitesinin oluşmasında yöneticilerin geribildirim verme becerilerinin etkisi," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.2, 26-34, 2008
EROĞLU, ERHAN And TAŞCI, DENİZ. "Kurumsal iletişim kalitesinin oluşmasında yöneticilerin geribildirim verme becerilerinin etkisi." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.2, pp.26-34, 2008
EROĞLU, E. And TAŞCI, D. (2008) . "Kurumsal iletişim kalitesinin oluşmasında yöneticilerin geribildirim verme becerilerinin etkisi." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.5, no.2, pp.26-34.
@article{article, author={ERHAN EROĞLU And author={DENİZ TAŞCI}, title={Kurumsal iletişim kalitesinin oluşmasında yöneticilerin geribildirim verme becerilerinin etkisi}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2008, pages={26-34} }