R. R. DURUCASU And V. TEK, "Teknoloji Kabulünün, Kişisel ve Sosyal Faktörlerin Dijital Müzik Platformlarını Satın Alma Niyetine Etkisi," Anadolu Strateji Dergisi , vol.6, no.2, pp.305-330, 2024
DURUCASU, R. R. And TEK, V. 2024. Teknoloji Kabulünün, Kişisel ve Sosyal Faktörlerin Dijital Müzik Platformlarını Satın Alma Niyetine Etkisi. Anadolu Strateji Dergisi , vol.6, no.2 , 305-330.
DURUCASU, R. R., & TEK, V., (2024). Teknoloji Kabulünün, Kişisel ve Sosyal Faktörlerin Dijital Müzik Platformlarını Satın Alma Niyetine Etkisi. Anadolu Strateji Dergisi , vol.6, no.2, 305-330.
DURUCASU, REMZİ, And VOLKAN TEK. "Teknoloji Kabulünün, Kişisel ve Sosyal Faktörlerin Dijital Müzik Platformlarını Satın Alma Niyetine Etkisi," Anadolu Strateji Dergisi , vol.6, no.2, 305-330, 2024
DURUCASU, REMZİ R. And TEK, VOLKAN. "Teknoloji Kabulünün, Kişisel ve Sosyal Faktörlerin Dijital Müzik Platformlarını Satın Alma Niyetine Etkisi." Anadolu Strateji Dergisi , vol.6, no.2, pp.305-330, 2024
DURUCASU, R. R. And TEK, V. (2024) . "Teknoloji Kabulünün, Kişisel ve Sosyal Faktörlerin Dijital Müzik Platformlarını Satın Alma Niyetine Etkisi." Anadolu Strateji Dergisi , vol.6, no.2, pp.305-330.
@article{article, author={REMZİ REHA DURUCASU And author={VOLKAN TEK}, title={Teknoloji Kabulünün, Kişisel ve Sosyal Faktörlerin Dijital Müzik Platformlarını Satın Alma Niyetine Etkisi}, journal={Anadolu Strateji Dergisi}, year=2024, pages={305-330} }