T. P. BATUM And N. F. ERSOY, "B2B İşletmeler Ne kadar Sorumlu B2B İşletmelerin Satın alma sürecindeki duyarlılıklarının Ölçümü," Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.8, no.24, pp.1173-1201, 2016
BATUM, T. P. And ERSOY, N. F. 2016. B2B İşletmeler Ne kadar Sorumlu B2B İşletmelerin Satın alma sürecindeki duyarlılıklarının Ölçümü. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.8, no.24 , 1173-1201.
BATUM, T. P., & ERSOY, N. F., (2016). B2B İşletmeler Ne kadar Sorumlu B2B İşletmelerin Satın alma sürecindeki duyarlılıklarının Ölçümü. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.8, no.24, 1173-1201.
BATUM, TAHSİN, And NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA. "B2B İşletmeler Ne kadar Sorumlu B2B İşletmelerin Satın alma sürecindeki duyarlılıklarının Ölçümü," Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.8, no.24, 1173-1201, 2016
BATUM, TAHSİN P. And ERSOY, NEZİHE F. . "B2B İşletmeler Ne kadar Sorumlu B2B İşletmelerin Satın alma sürecindeki duyarlılıklarının Ölçümü." Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.8, no.24, pp.1173-1201, 2016
BATUM, T. P. And ERSOY, N. F. (2016) . "B2B İşletmeler Ne kadar Sorumlu B2B İşletmelerin Satın alma sürecindeki duyarlılıklarının Ölçümü." Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi , vol.8, no.24, pp.1173-1201.
@article{article, author={TAHSİN PERÇİN BATUM And author={NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA}, title={B2B İşletmeler Ne kadar Sorumlu B2B İşletmelerin Satın alma sürecindeki duyarlılıklarının Ölçümü}, journal={Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi}, year=2016, pages={1173-1201} }