L. ÖZKOÇAK, "Özel Etkinlikler İçin Genişletilmiş Tüketici Odaklı Marka Denkliği Modeli Önerisi - Efes Pilsen Blues Festivali Örneği," İleti-ş-im , no.31, pp.297-326, 2019
ÖZKOÇAK, L. 2019. Özel Etkinlikler İçin Genişletilmiş Tüketici Odaklı Marka Denkliği Modeli Önerisi - Efes Pilsen Blues Festivali Örneği. İleti-ş-im , no.31 , 297-326.
ÖZKOÇAK, L., (2019). Özel Etkinlikler İçin Genişletilmiş Tüketici Odaklı Marka Denkliği Modeli Önerisi - Efes Pilsen Blues Festivali Örneği. İleti-ş-im , no.31, 297-326.
ÖZKOÇAK, LEVENT. "Özel Etkinlikler İçin Genişletilmiş Tüketici Odaklı Marka Denkliği Modeli Önerisi - Efes Pilsen Blues Festivali Örneği," İleti-ş-im , no.31, 297-326, 2019
ÖZKOÇAK, LEVENT. "Özel Etkinlikler İçin Genişletilmiş Tüketici Odaklı Marka Denkliği Modeli Önerisi - Efes Pilsen Blues Festivali Örneği." İleti-ş-im , no.31, pp.297-326, 2019
ÖZKOÇAK, L. (2019) . "Özel Etkinlikler İçin Genişletilmiş Tüketici Odaklı Marka Denkliği Modeli Önerisi - Efes Pilsen Blues Festivali Örneği." İleti-ş-im , no.31, pp.297-326.
@article{article, author={LEVENT ÖZKOÇAK}, title={Özel Etkinlikler İçin Genişletilmiş Tüketici Odaklı Marka Denkliği Modeli Önerisi - Efes Pilsen Blues Festivali Örneği}, journal={İleti-ş-im}, year=2019, pages={297-326} }