Atıf Formatları
Reklamcılık
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ONAY, "Reklamın Sosyal, Yasal, Ekonomik Yönleri," In Reklamcılık , Anadolu Üniversitesi, 2011, pp.179-194.

ONAY, A. Reklamın Sosyal, Yasal, Ekonomik Yönleri. 2011. In Reklamcılık , Anadolu Üniversitesi, 179-194.

ONAY, A., (2011). Reklamın Sosyal, Yasal, Ekonomik Yönleri. Reklamcılık (pp.179-194), Anadolu Üniversitesi.

ONAY, ATILIM. "Reklamın Sosyal, Yasal, Ekonomik Yönleri." In Reklamcılık , 179-194. Anadolu Üniversitesi, 2011

ONAY, ATILIM. "Reklamın Sosyal, Yasal, Ekonomik Yönleri." Reklamcılık , Anadolu Üniversitesi, 2011, pp.179-194.

ONAY, A. (2011) "Reklamın Sosyal, Yasal, Ekonomik Yönleri", Reklamcılık . Anadolu Üniversitesi.

@bookchapter{bookchapter, author ={ATILIM ONAY}, chaptertitle={Reklamın Sosyal, Yasal, Ekonomik Yönleri}, booktitle={ Reklamcılık}, publisher={Anadolu Üniversitesi}, city={},year={2011} }