Atıf Formatları
Sosyal Medya Etkileyicileri Olarak Vloggerlar: Z Kuşağı Üzerinde Para-Sosyal İlişki, Satın Alma Niyeti Oluşturma ve Youtube Davranışları Açısından Vloggerların İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. OYMAN And S. AKINCI, "Sosyal Medya Etkileyicileri Olarak Vloggerlar: Z Kuşağı Üzerinde Para-Sosyal İlişki, Satın Alma Niyeti Oluşturma ve Youtube Davranışları Açısından Vloggerların İncelenmesi," Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.32, pp.441-464, 2019

OYMAN, M. And AKINCI, S. 2019. Sosyal Medya Etkileyicileri Olarak Vloggerlar: Z Kuşağı Üzerinde Para-Sosyal İlişki, Satın Alma Niyeti Oluşturma ve Youtube Davranışları Açısından Vloggerların İncelenmesi. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.32 , 441-464.

OYMAN, M., & AKINCI, S., (2019). Sosyal Medya Etkileyicileri Olarak Vloggerlar: Z Kuşağı Üzerinde Para-Sosyal İlişki, Satın Alma Niyeti Oluşturma ve Youtube Davranışları Açısından Vloggerların İncelenmesi. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.32, 441-464.

OYMAN, MİNE, And SEMRA AKINCI. "Sosyal Medya Etkileyicileri Olarak Vloggerlar: Z Kuşağı Üzerinde Para-Sosyal İlişki, Satın Alma Niyeti Oluşturma ve Youtube Davranışları Açısından Vloggerların İncelenmesi," Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.32, 441-464, 2019

OYMAN, MİNE And AKINCI, SEMRA. "Sosyal Medya Etkileyicileri Olarak Vloggerlar: Z Kuşağı Üzerinde Para-Sosyal İlişki, Satın Alma Niyeti Oluşturma ve Youtube Davranışları Açısından Vloggerların İncelenmesi." Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.32, pp.441-464, 2019

OYMAN, M. And AKINCI, S. (2019) . "Sosyal Medya Etkileyicileri Olarak Vloggerlar: Z Kuşağı Üzerinde Para-Sosyal İlişki, Satın Alma Niyeti Oluşturma ve Youtube Davranışları Açısından Vloggerların İncelenmesi." Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.32, pp.441-464.

@article{article, author={MİNE OYMAN And author={SEMRA AKINCI}, title={Sosyal Medya Etkileyicileri Olarak Vloggerlar: Z Kuşağı Üzerinde Para-Sosyal İlişki, Satın Alma Niyeti Oluşturma ve Youtube Davranışları Açısından Vloggerların İncelenmesi}, journal={Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={441-464} }