G. SALMAN And E. EROĞLU, "Sosyal Medyada Kurum Kimliği Yönetimi: Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.5, no.1, pp.525-547, 2017
SALMAN, G. And EROĞLU, E. 2017. Sosyal Medyada Kurum Kimliği Yönetimi: Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.5, no.1 , 525-547.
SALMAN, G., & EROĞLU, E., (2017). Sosyal Medyada Kurum Kimliği Yönetimi: Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.5, no.1, 525-547.
SALMAN, GÜLÇİN, And ERHAN EROĞLU. "Sosyal Medyada Kurum Kimliği Yönetimi: Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.5, no.1, 525-547, 2017
SALMAN, GÜLÇİN And EROĞLU, ERHAN. "Sosyal Medyada Kurum Kimliği Yönetimi: Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.5, no.1, pp.525-547, 2017
SALMAN, G. And EROĞLU, E. (2017) . "Sosyal Medyada Kurum Kimliği Yönetimi: Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.5, no.1, pp.525-547.
@article{article, author={GÜLÇİN SALMAN And author={ERHAN EROĞLU}, title={Sosyal Medyada Kurum Kimliği Yönetimi: Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2017, pages={525-547} }