Atıf Formatları
Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

V. Ekergil And K. Banar, "Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması," ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.10, no.1, pp.39-60, 2010

Ekergil, V. And Banar, K. 2010. Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.10, no.1 , 39-60.

Ekergil, V., & Banar, K., (2010). Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.10, no.1, 39-60.

Ekergil, VEDAT, And KERİM BANAR. "Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması," ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.10, no.1, 39-60, 2010

Ekergil, VEDAT And Banar, KERİM. "Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması." ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.10, no.1, pp.39-60, 2010

Ekergil, V. And Banar, K. (2010) . "Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması." ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.10, no.1, pp.39-60.

@article{article, author={VEDAT EKERGİL And author={KERİM BANAR}, title={Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması}, journal={ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2010, pages={39-60} }