D. Meriç And M. C. Ozturk, "Kriz Mesaj Stratejileri ile İletilen Duygunun Tüketicilerin Affetme Niyeti ve Duygusal Affı Üzerindeki Etkisi," Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.43, pp.94-116, 2023
Meriç, D. And Ozturk, M. C. 2023. Kriz Mesaj Stratejileri ile İletilen Duygunun Tüketicilerin Affetme Niyeti ve Duygusal Affı Üzerindeki Etkisi. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.43 , 94-116.
Meriç, D., & Ozturk, M. C., (2023). Kriz Mesaj Stratejileri ile İletilen Duygunun Tüketicilerin Affetme Niyeti ve Duygusal Affı Üzerindeki Etkisi. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.43, 94-116.
Meriç, Dilek, And MESUDE CANAN ÖZTÜRK. "Kriz Mesaj Stratejileri ile İletilen Duygunun Tüketicilerin Affetme Niyeti ve Duygusal Affı Üzerindeki Etkisi," Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.43, 94-116, 2023
Meriç, Dilek And Ozturk, MESUDE C. . "Kriz Mesaj Stratejileri ile İletilen Duygunun Tüketicilerin Affetme Niyeti ve Duygusal Affı Üzerindeki Etkisi." Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.43, pp.94-116, 2023
Meriç, D. And Ozturk, M. C. (2023) . "Kriz Mesaj Stratejileri ile İletilen Duygunun Tüketicilerin Affetme Niyeti ve Duygusal Affı Üzerindeki Etkisi." Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.43, pp.94-116.
@article{article, author={Dilek Meriç And author={MESUDE CANAN ÖZTÜRK}, title={Kriz Mesaj Stratejileri ile İletilen Duygunun Tüketicilerin Affetme Niyeti ve Duygusal Affı Üzerindeki Etkisi}, journal={Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2023, pages={94-116} }