A. TOPUZ SAVAŞ, "Hedonik Reklamlara Kuramsal Bir Bakış," In İletişimde Seçme Konular 2 , Ankara: İksad Yayınevi, 2020, pp.27-54.
TOPUZ SAVAŞ, A. Hedonik Reklamlara Kuramsal Bir Bakış. 2020. In İletişimde Seçme Konular 2 , İksad Yayınevi, Ankara, 27-54.
TOPUZ SAVAŞ, A., (2020). Hedonik Reklamlara Kuramsal Bir Bakış. İletişimde Seçme Konular 2 (pp.27-54), Ankara: İksad Yayınevi.
TOPUZ SAVAŞ, AYLA. "Hedonik Reklamlara Kuramsal Bir Bakış." In İletişimde Seçme Konular 2 , 27-54. Ankara: İksad Yayınevi, 2020
TOPUZ SAVAŞ, AYLA T. . "Hedonik Reklamlara Kuramsal Bir Bakış." İletişimde Seçme Konular 2 , İksad Yayınevi, 2020, pp.27-54.
TOPUZ SAVAŞ, A. (2020) "Hedonik Reklamlara Kuramsal Bir Bakış", İletişimde Seçme Konular 2 . Ankara: İksad Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={AYLA TOPUZ SAVAŞ}, chaptertitle={Hedonik Reklamlara Kuramsal Bir Bakış}, booktitle={ İletişimde Seçme Konular 2}, publisher={İksad Yayınevi}, city={Ankara},year={2020} }