Atıf Formatları
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin Aile Görüşlerine Göre İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. ÖĞÜLMÜŞ Et Al. , "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin Aile Görüşlerine Göre İncelenmesi," Route Educational & Social Science Journal , vol.8, no.7, pp.201-218, 2021

ÖĞÜLMÜŞ, K. Et Al. 2021. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin Aile Görüşlerine Göre İncelenmesi. Route Educational & Social Science Journal , vol.8, no.7 , 201-218.

ÖĞÜLMÜŞ, K., AÇIKGÖZ, M. H., & OKUR, M., (2021). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin Aile Görüşlerine Göre İncelenmesi. Route Educational & Social Science Journal , vol.8, no.7, 201-218.

ÖĞÜLMÜŞ, KÜRŞAT, MURAT HİKMET AÇIKGÖZ, And MEHMET OKUR. "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin Aile Görüşlerine Göre İncelenmesi," Route Educational & Social Science Journal , vol.8, no.7, 201-218, 2021

ÖĞÜLMÜŞ, KÜRŞAT Et Al. "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin Aile Görüşlerine Göre İncelenmesi." Route Educational & Social Science Journal , vol.8, no.7, pp.201-218, 2021

ÖĞÜLMÜŞ, K. AÇIKGÖZ, M. H. And OKUR, M. (2021) . "Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin Aile Görüşlerine Göre İncelenmesi." Route Educational & Social Science Journal , vol.8, no.7, pp.201-218.

@article{article, author={KÜRŞAT ÖĞÜLMÜŞ Et Al. }, title={Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin Aile Görüşlerine Göre İncelenmesi}, journal={Route Educational & Social Science Journal}, year=2021, pages={201-218} }