Atıf Formatları
Uzaktan Öğrenenlerin Akran Değerlendirmesine Yönelik Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. KOÇDAR And N. KARADAĞ, "Uzaktan Öğrenenlerin Akran Değerlendirmesine Yönelik Görüşleri," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.168-190, 2016

KOÇDAR, S. And KARADAĞ, N. 2016. Uzaktan Öğrenenlerin Akran Değerlendirmesine Yönelik Görüşleri. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2 , 168-190.

KOÇDAR, S., & KARADAĞ, N., (2016). Uzaktan Öğrenenlerin Akran Değerlendirmesine Yönelik Görüşleri. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, 168-190.

KOÇDAR, SERPİL, And NEJDET KARADAĞ. "Uzaktan Öğrenenlerin Akran Değerlendirmesine Yönelik Görüşleri," Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, 168-190, 2016

KOÇDAR, SERPİL And KARADAĞ, NEJDET. "Uzaktan Öğrenenlerin Akran Değerlendirmesine Yönelik Görüşleri." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.168-190, 2016

KOÇDAR, S. And KARADAĞ, N. (2016) . "Uzaktan Öğrenenlerin Akran Değerlendirmesine Yönelik Görüşleri." Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.168-190.

@article{article, author={SERPİL KOÇDAR And author={NEJDET KARADAĞ}, title={Uzaktan Öğrenenlerin Akran Değerlendirmesine Yönelik Görüşleri}, journal={Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={168-190} }