G. M. Atar, "Gıda Reklamlarının İddia Ettikleri: Dergi Reklamları Üzerine Bir İnceleme," İleti-ş-im , no.24, pp.187-207, 2016
Atar, G. M. 2016. Gıda Reklamlarının İddia Ettikleri: Dergi Reklamları Üzerine Bir İnceleme. İleti-ş-im , no.24 , 187-207.
Atar, G. M., (2016). Gıda Reklamlarının İddia Ettikleri: Dergi Reklamları Üzerine Bir İnceleme. İleti-ş-im , no.24, 187-207.
Atar, GÜNAY. "Gıda Reklamlarının İddia Ettikleri: Dergi Reklamları Üzerine Bir İnceleme," İleti-ş-im , no.24, 187-207, 2016
Atar, GÜNAY M. . "Gıda Reklamlarının İddia Ettikleri: Dergi Reklamları Üzerine Bir İnceleme." İleti-ş-im , no.24, pp.187-207, 2016
Atar, G. M. (2016) . "Gıda Reklamlarının İddia Ettikleri: Dergi Reklamları Üzerine Bir İnceleme." İleti-ş-im , no.24, pp.187-207.
@article{article, author={GÜNAY MOTİF ATAR}, title={Gıda Reklamlarının İddia Ettikleri: Dergi Reklamları Üzerine Bir İnceleme}, journal={İleti-ş-im}, year=2016, pages={187-207} }