Atıf Formatları
Okul Öncesi Dönemde Dezavantajlı Çocukların Gözünden Okullu Olmak: Tutumlar, Duygular ve Etkileşimler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ARIKAN, "Okul Öncesi Dönemde Dezavantajlı Çocukların Gözünden Okullu Olmak: Tutumlar, Duygular ve Etkileşimler," 7th International Congress of Research in Education , Çanakkale, Turkey, 2017

ARIKAN, A. 2017. Okul Öncesi Dönemde Dezavantajlı Çocukların Gözünden Okullu Olmak: Tutumlar, Duygular ve Etkileşimler. 7th International Congress of Research in Education , (Çanakkale, Turkey).

ARIKAN, A., (2017). Okul Öncesi Dönemde Dezavantajlı Çocukların Gözünden Okullu Olmak: Tutumlar, Duygular ve Etkileşimler . 7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey

ARIKAN, ARZU. "Okul Öncesi Dönemde Dezavantajlı Çocukların Gözünden Okullu Olmak: Tutumlar, Duygular ve Etkileşimler," 7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey, 2017

ARIKAN, ARZU. "Okul Öncesi Dönemde Dezavantajlı Çocukların Gözünden Okullu Olmak: Tutumlar, Duygular ve Etkileşimler." 7th International Congress of Research in Education , Çanakkale, Turkey, 2017

ARIKAN, A. (2017) . "Okul Öncesi Dönemde Dezavantajlı Çocukların Gözünden Okullu Olmak: Tutumlar, Duygular ve Etkileşimler." 7th International Congress of Research in Education , Çanakkale, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ARZU ARIKAN}, title={Okul Öncesi Dönemde Dezavantajlı Çocukların Gözünden Okullu Olmak: Tutumlar, Duygular ve Etkileşimler}, congress name={7th International Congress of Research in Education}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2017}}