C. TURHAN And S. VURAN, "Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik veVerimlilikleri," International Journal of Early Childhood Special Education , vol.7, no.2, pp.294-315, 2015
TURHAN, C. And VURAN, S. 2015. Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik veVerimlilikleri. International Journal of Early Childhood Special Education , vol.7, no.2 , 294-315.
TURHAN, C., & VURAN, S., (2015). Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik veVerimlilikleri. International Journal of Early Childhood Special Education , vol.7, no.2, 294-315.
TURHAN, CEYDA, And SEZGİN VURAN. "Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik veVerimlilikleri," International Journal of Early Childhood Special Education , vol.7, no.2, 294-315, 2015
TURHAN, CEYDA And VURAN, SEZGİN. "Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik veVerimlilikleri." International Journal of Early Childhood Special Education , vol.7, no.2, pp.294-315, 2015
TURHAN, C. And VURAN, S. (2015) . "Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik veVerimlilikleri." International Journal of Early Childhood Special Education , vol.7, no.2, pp.294-315.
@article{article, author={CEYDA TURHAN And author={SEZGİN VURAN}, title={Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik veVerimlilikleri}, journal={International Journal of Early Childhood Special Education}, year=2015, pages={294-315} }