Citation Formats
Ürün Tasarımının Ttüketicinin Ürüne Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi: A Markası Tüketicileri Üzerine Bir Uygulama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

P. BACAKSIZ And N. F. ERSOY, "Ürün Tasarımının Ttüketicinin Ürüne Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi: A Markası Tüketicileri Üzerine Bir Uygulama," MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.9, pp.120-139, 2017

BACAKSIZ, P. And ERSOY, N. F. 2017. Ürün Tasarımının Ttüketicinin Ürüne Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi: A Markası Tüketicileri Üzerine Bir Uygulama. MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.9 , 120-139.

BACAKSIZ, P., & ERSOY, N. F., (2017). Ürün Tasarımının Ttüketicinin Ürüne Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi: A Markası Tüketicileri Üzerine Bir Uygulama. MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.9, 120-139.

BACAKSIZ, PINAR, And NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA. "Ürün Tasarımının Ttüketicinin Ürüne Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi: A Markası Tüketicileri Üzerine Bir Uygulama," MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.9, 120-139, 2017

BACAKSIZ, PINAR And ERSOY, NEZİHE F. . "Ürün Tasarımının Ttüketicinin Ürüne Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi: A Markası Tüketicileri Üzerine Bir Uygulama." MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.9, pp.120-139, 2017

BACAKSIZ, P. And ERSOY, N. F. (2017) . "Ürün Tasarımının Ttüketicinin Ürüne Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi: A Markası Tüketicileri Üzerine Bir Uygulama." MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.9, pp.120-139.

@article{article, author={PINAR BACAKSIZ And author={NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA}, title={Ürün Tasarımının Ttüketicinin Ürüne Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi: A Markası Tüketicileri Üzerine Bir Uygulama}, journal={MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE}, year=2017, pages={120-139} }